Wednesday 16 November 2011

Auukk...auuukkk

    Dalam aku dok asyik masyuk driving tetiba lampu MERAH...aku pon berenti la dengan coolnya...tapi aku bukan nak cerita pasal lampu isyarat tapi nak cerita kejadian yang aku nampak...


   Ada 2 orang kapel nie duk tunggu bas...tibe aku nampak da menatang berbulu dok menyelit kat tepi deme...aku dok perati jek...deme 2 tu tak sedor2...dok sebok bercakap atenya...


    Tak sampai 2 minit ati aku berkate "Ate terkejut zombie bebudak 2 orang nie kalu dia tau ape kat sebelah deme..." skali pooop deme terpandang lalu melompatlah mereka kerana terkezuut yang teramat...kuikuikui..."haa kan dah cakap"....kikiki


    Apa mereka nampak???








Bukan ini la...kalu ini aku dalam kete pon tekan minyak sampai cramp kaki weh...






haa...deme nampak menatang ni la...hek eleh...anjing pon terkezuut....



Ya salam...yelah dah deme nie orang islam ...kita nie bukan dok takut sangat kat menatang tuh kan...tapi kang  nanti dia manja2 ngan ko sambil jilat2 sedap camtuh... tak solat kome nanti...kena samak dulu...silap2 kena gigit..tak pasal2 kena inject virus anjing crazy plak...


Pepon kadang aku geram tengok menatang nie yang baby2 tuh...cam nak cubit2 plak...eh eh...ye ker?...iyer...sb kalu kering sesama kering kita bleh pegang tak najis...tapi cube nko jumpa yang macam kat bawah nie...nko nak ke usap2 no way...














HUaargghhh sape kacau aku gegettt....




Ini menyalak ke gelak...tak takot pon




Ini jerman sepet...mapuh kalu dia kejor nie...





Hak nie yang slalu belakon jadi guard rumah orang jahat...muke pon mang jahat nie...perangai lagilah...



Hak nie sedang menikmati riang ria cuti skolah lagi neh...takde garangnya


2..3 kucing berlari
mana nak sama anjing seekor
2..3 kucing ku cari
takkan ku cari anjing wp seekor


2 comments: