Saturday 12 November 2011

Fix wat???fixie...ousyy

     Aku dulu sekolah jalan kaki aje...takda naik beskal pon...dah umah tepi pagor skolah seh...masuk uni baru nek beskal tu pon jap aje sebab rase low class plak naik beskal dah besor2 canggini...naik moto baru power...


     Dah koje nie jangankan beskal tayar beskal pon aku tak pandang...cume ada beskal tak bergerak je kat umah aku skang...treadmill...


      Tup2 terkezzut belacan aku bile balik kampung 2 minggu lepas bile mate aku tibe2 berpinor2 KENAPA nko tanya?...bukan sebab mate silau tahan panas tapi dok menengok bebudak remaja naik beskal warna warni pegi ronda2 satu kampong...

    Mula2 aku ckp dlm ati humang aih santekkssnya....tapi sejak bile bebudok kampong aku suke naik beskal...besa deme neh merempit aje ngan KAPCAI 007...ala takpela...ada deme mintak DUIT aku...takda pon....

    Tibe tak jauh da lagi kapel ngah kayuh beskal yang sama jugak...huiih dah jadi trend plak kt kampong eden neh...

    Engkorang tau apa aku cite kan??? opkoss la...dah lame mende ne menjejakkan kaki kt bumi Mesia nie...cume kek kampong den baru menapak ler...nie haa...yezza






Kawe nok beli 3 riya jo...cukop ko tokei??? kuikui


Warna pink sesuai sangat tuk anak dara yang nak menceborkan diri di arena sukan beskal neh...jangan terlebey posing tas tu sudaaa...




Patong comel tu tak disertakan bersama pembelian kay...ini kes tuan malu nak bergambo...patung pon jadilah...




Tapi aku rase cam sakit tulang belakang je bile tengok seat canggitu...camne kome kayuh tuh...kalu aku terpaksa naik beskal canggini ke tempat koje aku...fuhh melecet sehhh...PEHA okay...kuikui





Aku ingat lagi dolu2 punye kes...waktu baru blajar naik beskal yang da palang canggini...aku akan menyelit kat bawah palang dia tuh...magik tol.....kontot la katakan.




Baru kluo oven...panas seh sepanas warnanya...


Guling-guling nangis-nangis
bile bapak takmo beli
bile dapat muka manis
beskal FIXIE udah beli

No comments:

Post a Comment