Wednesday 2 November 2011

Kuku ke Hape Neh??




Indahnya anugerah yang Tuhan kurniakan pada kita kan....tangan dan jejari yang sempurna....

namun semua ini akan tercemar apabila emosi gile menguasai diri...

kenapa aku kate camtuh...ate kome mang suka berfesyen2 simpan kuku...warna kuku...ukir kuku dan bermacam2 lagi...mang kreatip betol kengkadang aku tgk.

namun bile nkorang mengalami kecelaruan pikiran make nkorang akan mengalami situasi di bawah..






huweekkk...







Kenal nenek neh?...oh bukan...dia bukan nenek yang buat magik yang mengalirkan air melalui jejarinya tapi ini ialah kuku nenek neh...humang aih...panjang bebenor. 

Guinness Book of World Records:- 

menganugerahkan title untuk Lee Redmond sebagai wanita yang ada kuku yg paling panjanglah...dia neh tak potong kuku dia sejak 1976 lagi...bile dipikir2 aku tak terhasil lagi waktu tuh.


Nie gambonya yang dulu2 sebelum car accident...Kini katenya kukunya udah kontotlah...

macam mane dia buleh hidup dengan kuku yang berserabai camtuh...patotlah rambut pon serabai sebab takleh pegang sikat betol2...






Biar betol? macam akar la...tak suke la tengok...demi nkorang aku terpaksa tengok...ciit



Kaki siapakah ini? Kalu tersepak tangga...senak milah oii...



Orang Cina suka simpan kuku panjang agar bertambah kaya...biar aku betulkan statement tuh...ehemm...ehemm BUKAN BERTAMBAH KAYA TAPI BERTAMBAH MENYAMPAH AKU TENGOK



Macam mana nak basuh toooot ek...SIRIUS konpius...nak jek cari kat youtube macam mane cara dorang hidup kat bumi nih ek...menyusahkan diri ler


Nkorang tau ape aku bayangkan?? pandai...aku bayangkan macam mane dia sarungkan cincin tuh?



Alangkah indah kiranya tangan ini kekal sebegini...simpan kuku sikit2 dah la...potong lagi bagus bagi bersih dan senang nak amik wuduk.

Bakal laki kome pon senang nak sarungkan cincin pas akad nikah...ye dak?


Kuku oh kuku
kenapa engkau panjang
macam mana aku tak panjang
deme tak potong aku (2x)

No comments:

Post a Comment