Saturday 12 November 2011

Oh Mann...

Aku selalu nyakat anak buah aku yang pompuan tuh...


"Milah (nama samaran)...kuikui... "Milah besor nanti nko nak kawen ngan laki yang camner???... Eh...tak mo lah kita kawen...jawapan yang dah diduga....engkorang tanya la kat mane2 budak pompuan ke laki ker...takda makne deme nak cakap "Saya nak kawen besar nanti"...


Tapi kalu nko tanya yang berumo 16 tahun ke atas konpem dorang jawab camneh" Kita nak yang macam jassin timber perigi tuh...takpon yang macam ronad tido berdengko tuh..." dah gatal time tuh...


Tapi kalu tanya yang dah berumo 25 tahun ke atas jawapannya " Aku kalu bleh nak kawen ngan pompuan yang putih gebu...rambot panjang cecah lantai...hidung mancong...jari runcing...mata kuyu..." macam2 kriteria deme nak...tak sedor diri nan ado camner... Ate ensem boy ker?


Dalam dok cari pic pompuan santteks tibe2 mate aku terpandang gambo budak neh...





Cam besa kan...Ate adek aku lagi ensem....gaye kome mengomennya...tapi kan tapi kan...






Ulat beluncas dah bertuko jadi rama2 yang sunggoh santeks...wow...mang menepati setiap citarasa manusia bernama LELAKI.





Putess sanat...si pelat berkate2



Sian betol Nong Poy nie...nama dia ok...bukan nan poyo...kadang2 aku tak salahkan deme nie jugak...nak wat camne...jiwa dalam jantan kek luor pompuan...takpon jiwa dalam pompuan kek luar jantan....akhirnya tukar la jantina...jadilah minah cun macam nie...tapi tetap tak ori k...




Ate kome hingin ker? Jauhkanlah...naseb BUKAN orang MELAYU KITER...sukohati makcik ngko la nak wat per...


P/s: Kalu nak cari calon suami ke isteri ker...cek dulu betol betol k...jangan TIPAH tertipu bang...TIPAH tertipu...mencikkk...




-----nang nang nang nang nang melayu kiter----




Sana sini bunyi mercon
pak mud marah takleh tido
kalu engkorang nak cari calon
carilah bukan sekadar nak wat teman tido...

Ada paham?







No comments:

Post a Comment