Monday 24 October 2011

Ate Kome Tau???

Pisang...sedap dan lemak manis...tapi ate kome tau...




1. "Yop pesal nko nie hangin semacam je...sembelit ker ape??? la yeker...takpe2...kalu semelit 7 hari berturut2...nko makan la pisang nie sesikat...konpem traffic nko lancar jek.




2. "Yan nape muke nko pucat nie...tak cukop darah ker???"la nape tak ckp nko baru pas derma darah...takpe2...nko makan pisang 2 butir sehari...konpem darah nko banyak nanti...




3. "Man camne aku nak wat ha...kulit aku nie melecur kena ekzos motor pagi tadi" rilex bro...takpe2...nko bakar daun pisang...amek abunya sapu la kat tempat terbakor tu ek...




4. "Milah...udah2 la diet tue...dah ghope penyapu lidi aku nengoknya" la yeker...takpe2 aku da cara nak diet tp mantain cantik....nko campor 4 biji pisang ngan 4 gelas susu low fat...konpem nko makin slim n tak kebulor lg.




5. "Mat nko nie nak naik pelamin next week...muke cam belacan je aku tgk" la nape tk tanya aku awal2...aku tau camne nak ilangkan jerawat nko nie...nko lecek pisang campor ngan susu ngan madu n nko sapu la setengah jam...konpem muke nko tak bau belacan dah.




6. "Weh nko nie agak2 la nak melepas angin pon...selamber je sembor gas beracon pan aku" la ye ker...sori2...aku tak tau nko da masalah angin...takpe2  nko makan pisang campor ngan susu cair sket make problem nko setel.




6. "Aku mang geram btol ngan Mamat...ade dia reject aku macam tu jer...tensen aku???la nape tak cakap awal2...takpe2...bagi ilangkan geram nko tu...nko amek kulit pisang nie...nko tabur pan umah dia...sok pagi dia kluor pi keje nko tggu je dlm semak tgk k...muahaha




baju bundle 10 pasang
untuk dipakai malam dan siang
kalo malas makan kacang
boleh makan buah pisang

No comments:

Post a Comment