Monday 24 October 2011

Gigi termahal di dunia?

Bagi peminat very strong kumpulan da beatles...kalu anda ada wit yang banyak sampai tak tau nak wat ape...aku syorkan korang bace entri nie sampai abeh...nescaya nkorang tak sabar2 nak perabehkan korang punyer duit.


Kumpulan nie mang terkenal seluruh dunia...terus terang cakap mang aku tak minat langsong...wat the foot...pepon lani da satu auction yg nk melelong gigi mamat John Lennon nie...gila tomato...rege deme letak sebatang gigi cap ayam yang kuning nie $16K nko...humang aih...bukan 16 hengget nko...cube tgk gigi mamat nie...nkorang da rase nak beli ker...

John Lennon's Tooth Expected to Fetch $16K at Auction

baik punyer senyum...


macam lecterer muzik aku dulu...agaknya deme involve dlm muzik nie rambot serabai macm nie ek...


lihatlah gigi saya...mahalkannn...???


Naik basikal makan cili
Nak jual gigi...sori aku tak beli

No comments:

Post a Comment